måndag 14 februari 2011

Kontrapremiär!

Hejsan!

Så var det dags för premiär av Kontrabloggen. Varför Kontrabloggen säger ni, varför inte säger jag.

Först och främst är kanske detta en blogg för att kontra andra bloggar. Vi har ju våra Norgeresenärer på Fjellstuveien som tyckte det var roligt att blogga i sin ensamhet. En månad eller så i alla fall. De behöver säkert lite info om hur bedrövligt det kan vara i Sverige. Sen har vi min läromästare inom vissa delar av fotbollens konster, Niklas Sjögren, som bedriver en blogg i Varberg som kan behöva kontras här på hemmaplan. Daniel "Lotus" Larsson går tyvärr inte att kontra. På fotbollsplan brinner jag också för att kontra. " Kontraslå! " Det finns ju även ett TV-spel vid namn Contra, som jag aldrig spelat.

Som den fotbollstönt jag är kommer ni främst få höra om denna löjliga sport. Allt annat får ni som bonus.

Välkomna!

1 kommentar: